Binlerce Başarılı Ameliyat
30 Farklı Ülkeden Mutlu Hastalar

Yeni Nesil Tüp Mide AmeliyatıOBEZİTEDEN KURTULUN!

Op. Dr. Necat Kaplan'dan Detaylı Bilgi Alın

Obezite Cerrahi

OBEZİTE KADER DEĞİL, HAYATININ KONTROLÜNÜ TEKRAR KAZAN!

tüp mide ameliyatı olanlar
    obezite ameliyatı istanbul
    Obezite Cerrahi

TÜP MİDE AMELİYATI İLE KİLOLARINIZDAN KURTULUN!

TÜP MİDE AMELİYATI

Fazla kilolardan kurtulmak amacıyla uygulanan cerrahi yöntemlerden belki de en başarılısı tüp mide ameliyatıdır. Tüp mide ameliyatları sanıldığının aksine estetik için değil, sağlık amacıyla yapılmaktadır.

MİDE KÜÇÜLTME

Mide küçültme ameliyatında, midenin sol dış kısmı yaklaşık %80 oranında cerrahi yöntemlerle dışarıya çıkartılır. Böylece kişinin canı yemek yemeği istemediği için kilo vermeye başlıyor.

GASTRİK BYPASS

Cerrahi yöntemlerle uygulanan Gastrik Bypass ameliyatı; alınan enerjiyi azaltmanın yanında emilim bozucu bir işlem olduğu için hastanın hızlı bir şekilde kilo vermesini sağlamaktadır.

MİDE BOTOKSU

Mide botoksu oldukça yeni bir tekniktir. Mide botoksunun ideal ve efektif olarak uygulanabilmesi için gözetilen yegane kural vücut kitle indeksidir. Mide botoksu uygulama olarak daha basittir.

MİDE BALONU

Mide balonu uygulamasıyla beraber de oldukça basit bir şekilde mide hacmine müdahale edilir. Mide balonu ile birlikte ameliyatsız bir şekilde sağlıklı bir yaşamada adım atabilirsiniz.

Ameliyat Öncesi Sağlık Kontrolleri

Sıkça Sorulan Sorular

Klasik Tedavilere Alternatif Olabilen Cerrahi Yöntemler ile Obezite Hastalıklarınızı Birlikte Sonlandıralım.

Tüp Mide Ameliyatı Nasıl Yapılıyor?

Tüp Mide Ameliyatı cerrahi yöntemler arasında konforlu ameliyatlar sınıfında yer almaktadır. Tüp Mide Ameliyatının konforlu ameliyatla sınıfında yer almasının nedeni ise ameliyatın kapalı yöntemle yapılmasıdır.

Tüp Mide Ameliyatında mide içerisine hiç bir cisim yerleştirilmez, ameliyata Tüp Mide denilmesinin nedeni ameliyat sonucunda midenin tüp şeklini almasıdır.

Ameliyat öncesinde hastaya lokal anestezi uygulandığından dolayı hasta ameliyat sırasında hiç bir ağrı yada acı hissetmez. Hastanın karın bölgesine 3-4 tane 1-2 cm olan kesiler açılmaktadır ve bu kesiler içerisinden ameliyat için gerekli olan çubuk şeklindeki cerrahi aletler ile yine çubuk şeklinde olan görüntüleme cihazı mide bölgesine gönderilmektedir. Ameliyatta midenin büyük bir bölümü çıkarılarak hastanın sağlıklı bir şekilde zayıflaması sağlanır.

Tüp Mide Ameliyatı Kimlere Uygulanabilir?

Tüp Mide ameliyatı morbid obez olan hastalara uygulanmaktadır. Morbid ileri derecede obezite hastalarına verilen isimdir. Bu hastaların vücut kitle indeksi 40 ve üzeridir. Ayrıca vücut kitle indeksi 35 – 40 arasında olup uyku apnesi, tip 2 diyabet ve hipertansiyon gibi rahatsızlıkları bulunanlarda obezite ameliyatı olabilmektedir.

Tüp Mide Ameliyatı Kaç Saat Sürüyor?

Tüp Mide Ameliyatı 1 ile 2 saat arasında sürmektedir.

Tüp Mide Ameliyatından Sonra Ağrı Oluyor Mu?

Tüp Mide Ameliyatı öncesinde hastaya lokal anestezi uygulandığından dolayı hasta hiçbir acı yada ağrı hissetmez. Ameliyat sonrasında ise çok ciddi ağrılar olmamaktadır. Oluşacak ufak ağrılar için doktor tarafından hastaya ağrı kesici verilmektedir.

Ne Zaman Taburcu Olabilirim?

Tüp Mide Ameliyatından sonra hasta 3. veya 4. gün taburcu olabilmektedir. Hastamız eğer masa başı işinde çalışıyorsa 2 hafta, fiziksel güç gerektiren işte çalışıyorsa 1 ay sonra iş hayatına devam edebilir.

Obezite Ameliyatı Sonrası Beslenme Nasıl Olmalı?

Tüp mide ameliyatı sonrasında hasta iki hafta boyunca yalnızca sıvı tüketmelidir.  Sonraki iki haftada ise püre halinde olan katı gıdalar ile birlikte sıvı gıdalar tüketmesi gerekmekte. Obezite ameliyatı olmuş hastamız belli bir zaman sonrasında normal beslenme düzeyine geçebilmektedir.

Obeziteden Kurtulan Hastalarımız

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
    (6 oy, ortalama: 5,00 üzerinden 5)
    Obezite CerrahiLoading...
    Obezite Cerrahi

Op. Dr. Necat Kaplan Kimdir?

01.01.1976 tarihi Siirt doğumlu olan Dr. Necat Kaplan, Lise öğretim hayatının sonuna kadar Siirtte tamamladı.

1998 ylında Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesinden mezun oldu ve Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde Genel Cerrahi Uzmanlık eğitimi aldı. 2005 yılında uzmanlık eğitimini tamamlayarak Van Devlet Hastanesi’ne Genel Cerrahi Uzmanı olarak görevlendirildi. 2006 yılında Siirt Devlet hastanesinde daha sonra Özel Medilife Hastanesinde, Yalova Uzmanlar Hastanesinde, İstanbul Cerrahi Hastanesi ve Özel Etiler ( Metabolik Cerrahi ) Hastanesinde Genel Cerrah olarak çalışmaya başladı. Haziran 2019 tarihinden bu yana Medicana Kadıköy Hastanesinde çalışmaya devam ediyor.